Het vervolg, Nepalees (proberen te) leren! - Reisverslag uit , van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Het vervolg, Nepalees (proberen te) leren! - Reisverslag uit , van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Het vervolg, Nepalees (proberen te) leren!

Door: JudithinNepal

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 Juni 2012 | ,

Via een zakenrelatie van Tuan, die lesgeeft aan internationale studenten, ben ik vorige week in contact gekomen met een enthousiaste Nepalees. Hij wil me graag helpen met het leren van wat Nepalees (of Nepali)!

Er zijn al diverse mails over en weer gegaan, waaronder een YouTube link met wat lessen (en dat lijkt nog niet mee te gaan vallen zeg, qua uitspraak....) en een mail met een eerste lesje "everyday common language".

Ik weet wat me de komende tijd te doen staat :-) Maar gelukkig heb ik nog even!

  • 26 Juni 2012 - 14:15

    Ania:

    Hoi Judith!
    Wat gaaf! Ik ga je volgen. Veel succes met het Nepalees. Het gaat je lukken.
    Groeten,XXX

  • 27 Juni 2012 - 19:02

    Sally:

    Hoi Judith,
    Wow! Wat een uitdaging.
    Ik bewonder je avontuur.
    Ik ga zeker jouw ervaringen volgen in Nepal. Veel succes en ook veel plezier.
    Namaste!!!

  • 28 Juni 2012 - 19:56

    Heleen:

    Hoi Judith,

    Wat ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen! Ben heel benieuwd naar de volgende verslagen!

    Groetjes,

    Je nicht Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 42775

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: