VERLOF! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu VERLOF! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

VERLOF!

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Namaste,

Hehe, de laatste loodjes van werk zitten erop! En nu voorlopig 7 weken niet meer naar Zoetermeer.

Lastig is dat toch als je zo'n instelling hebt als ik, alles zo goed mogelijk willen doen (perfectionistisch heet dat ook wel), soms ook wel voor de mensen om me heen.... Maar collega's, wees gerust, ik ben nu al bezig mentaal afstand te nemen van werk en me op hele andere zaken te richten! Nogmaals dank trouwens voor jullie afscheid vanmiddag, jullie zijn fijne collega's en daarvoor kom ik straks in ieder geval graag terug ;-)

Nu de laatste zaken thuis regelen, daar ga ik me morgen maar eens mee bezig houden.

En dan over 2 dagen op weg naar Schiphol, blijft toch allemaal best onwerkelijk. Ik heb er inmiddels zeker wel een beeld bij gekregen en er concrete voorstellingen bij, maar wat vooral nog moeilijk is voor te stellen, is dat ik daar straks deel van uitmaak.

Heb er echt zo veel zin in, kan bijna niet meer wachten...

Maar een paar dagen nog even bezinnen, is meer dan goed ook. Morgen nog een laatste yogalesje hier in Nederland, en dan binnenkort eens kijken of ik in Nepal een fijne yogaschool kan vinden!

Tot later,
Judith

  • 03 Oktober 2012 - 19:55

    Hans Schouwenburg:

    We missen je niet. Genieten !!!!!!!

  • 03 Oktober 2012 - 19:59

    Suzanna:

    Daar ga je dan!

    Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan en zal je volgen via je waarbenjenu! Voor nu een goede reis,

    Groet,
    Suzanna

  • 03 Oktober 2012 - 22:43

    Leontine:

    Spannend, het is bijna zover!!
    Ik probeer je morgen nog even te bellen....!!
    Liefs, Leontine.

  • 04 Oktober 2012 - 09:02

    Dimitra:

    Hey Judith! Ik was er gisteren niet, en heb niet eens meer afscheid van je kunnen nemen, maar ik volg je verhalen!! Super leuk!! Je hebt je al enorm goed voorbereid, dus je bent er helemáál klaar voor volgens mij. Hééééél veel plezier! Geniet van alles!! En vooral: geen seconde aan werk denken!! Goede reis!

  • 04 Oktober 2012 - 10:31

    Stichting Muses:

    Spannend!!! Gaat helemaal geweldig worden :) Geniet ervan!
    Gr Romy

  • 04 Oktober 2012 - 12:35

    Melde:

    Hee die Judith,

    Leuk om je belevenissen te volgen via je weblog! Alvast een goeie reis!
    Groetjes,
    Melde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 42780

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: