VERLOF! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu VERLOF! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

VERLOF!

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Namaste,

Hehe, de laatste loodjes van werk zitten erop! En nu voorlopig 7 weken niet meer naar Zoetermeer.

Lastig is dat toch als je zo'n instelling hebt als ik, alles zo goed mogelijk willen doen (perfectionistisch heet dat ook wel), soms ook wel voor de mensen om me heen.... Maar collega's, wees gerust, ik ben nu al bezig mentaal afstand te nemen van werk en me op hele andere zaken te richten! Nogmaals dank trouwens voor jullie afscheid vanmiddag, jullie zijn fijne collega's en daarvoor kom ik straks in ieder geval graag terug ;-)

Nu de laatste zaken thuis regelen, daar ga ik me morgen maar eens mee bezig houden.

En dan over 2 dagen op weg naar Schiphol, blijft toch allemaal best onwerkelijk. Ik heb er inmiddels zeker wel een beeld bij gekregen en er concrete voorstellingen bij, maar wat vooral nog moeilijk is voor te stellen, is dat ik daar straks deel van uitmaak.

Heb er echt zo veel zin in, kan bijna niet meer wachten...

Maar een paar dagen nog even bezinnen, is meer dan goed ook. Morgen nog een laatste yogalesje hier in Nederland, en dan binnenkort eens kijken of ik in Nepal een fijne yogaschool kan vinden!

Tot later,
Judith

• 03 Oktober 2012 - 19:55

Hans Schouwenburg:

We missen je niet. Genieten !!!!!!!

• 03 Oktober 2012 - 19:59

Suzanna:

Daar ga je dan!

Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan en zal je volgen via je waarbenjenu! Voor nu een goede reis,

Groet,
    Suzanna

• 03 Oktober 2012 - 22:43

Leontine:

Spannend, het is bijna zover!!
    Ik probeer je morgen nog even te bellen....!!
    Liefs, Leontine.

• 04 Oktober 2012 - 09:02

Dimitra:

Hey Judith! Ik was er gisteren niet, en heb niet eens meer afscheid van je kunnen nemen, maar ik volg je verhalen!! Super leuk!! Je hebt je al enorm goed voorbereid, dus je bent er helemáál klaar voor volgens mij. Hééééél veel plezier! Geniet van alles!! En vooral: geen seconde aan werk denken!! Goede reis!

• 04 Oktober 2012 - 10:31

Stichting Muses:

Spannend!!! Gaat helemaal geweldig worden :) Geniet ervan!
    Gr Romy

• 04 Oktober 2012 - 12:35

Melde:

Hee die Judith,

Leuk om je belevenissen te volgen via je weblog! Alvast een goeie reis!
    Groetjes,
    Melde