IK GA TERUG! :-) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu IK GA TERUG! :-) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

IK GA TERUG! :-)

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 Juni 2016 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

Voor degenen die het nog niet hebben vernomen - en geïnteresseerd zijn - ik ga (na bijna 4 jaar) terug naar Nepal!

Sterker nog, over 3 weken ben ik er inmiddels al aangekomen.....

Ik loop al een tijd met de plannen rond, maar nu het vliegticket net een paar dagen geleden pas is geboekt en de rest van het verblijf etc. nog (definitief) geregeld moet worden, beginnen de gezonde kriebels al wel te komen ;-)

Dit keer ga ik met name om nog weer dichter bij mijzelf te komen en mijn plannen bestaan uit o.a. een homestay, een yoga-retraite en een verblijf in een klooster. En NATUURLIJK ga ik ook zoveel mogelijk mijn lieve vrienden opzoeken en zo herenigd worden met wat voelt als mijn 'Nepali family'. Ik denk dat er werkelijk waar de afgelopen bijna 4 jaar geen dag voorbij is gegaan dat ik niet op de een of andere manier aan mijn tijd daar heb gedacht. Spannend vind ik het dus ook wel om te gaan, want de eerste keer ging ik echt blanco en heb ik zo'n fantastische ervaring gehad. En nu? Probeer ik het vooral ook weer als een nieuwe ervaring te zien en niet te gaan 'vergelijken'. En vooral te gaan genieten, genieten, genieten en al dat mooie van Nepal weer in me op te zuigen, tot in alle vezels van mijn lijf.

Waar mogelijk ga ik proberen via hier weer reisverslagen bij te houden. Mocht je inmiddels hier geen prijs meer op stellen, dan kun je je natuurlijk verwijderen van de mailinglijst.

Namaste voor nu,
Judith

• 25 Juni 2016 - 21:55

Anita Zupanovic:

Ik heb alles gelezen.
    Wat goed dat jij weer naar Spirituele land Nepal gaat.
    In Klooster ga verblijven en jouw vrienden ga bezoeken.
    Wij in Westen kunnen veel leren van cultuur en van mensen over hun natuurlijk manier van leven.

Ik wens jou daar veel inzichten en wijsheiden.
    Een goede verblijf
    Met liefde toegewenst.
    Om Mani Padma Om.
    Anita

• 27 Juni 2016 - 10:48

Rikie Van Blijswijk:

Lieve Judith,
    Dat kon niet uitblijven dat je terug keert naar het land waar je hart ligt. Prachtige plannen heb je; dat wordt een intense reis. Ik wens je veel succes met alle voorbereidingen en kijk over jouw schouder door deze website mee op jouw tocht. Liefs Rikie

• 29 Juni 2016 - 04:22

Sumesh Kunwar:

Hoi Judith,
    Wat leuk dat je hebt besloten weer naar Nepal te gaan. Het is altijd leuk om jouw reisverslag te lezen. Ik wens je goede reis en heel veel plezier daar. Als je weer Nepalese wilt leren, zal ik proberen om jouw te helpen. Stuur maar rustig een berichtje.
    Groetjes uit ver en koud Canada,
    Sumesh :)