1e voorbereidingsreis - Reisverslag uit , van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu 1e voorbereidingsreis - Reisverslag uit , van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

1e voorbereidingsreis

Door: JudithinNepal

Blijf op de hoogte en volg Judith

21 Juni 2012 | ,

Vandaag begon mijn 1e voorbereidingsreis, om uberhaupt op weg naar Nepal te mogen. Ik moet voor de organisatie nl. een Verklaring omtrent Gedrag kunnen overleggen, om aan te tonen dat ik een smetteloos verleden heb ;-)

Dus op naar het stadhuis van den Haag, waar ik eerst te vroeg was (ze gingen pas om 12 uur open op donderdag) en vervolgens na ongeveer 60 wachtenden voor me, heb ik na een uurtje mijn aanvraag kunnen indienen. Die stap is in ieder geval vast gezet!

Nu verder visum, verzekering e.d. gaan regelen, heb nog een hoop te doen. Gaat wel steeds meer leven zo, leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 42815

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: