Nog 49 dagen... - Reisverslag uit , van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Nog 49 dagen... - Reisverslag uit , van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Nog 49 dagen...

Blijf op de hoogte en volg Judith

17 Augustus 2012 | ,

Jeetje, wat vliegt de tijd, nog 49 dagen en dan ben ik bijna onderweg!

Morgen maar eens op pad voor een rugzak (wil nl. niet met mijn super toeristische koffer in Nepal aankomen, lijkt me niet helemaal geschikt/gepast ;-)), dus ben me eens wat aan het inlezen! Maar voor de rest morgen maar voornl. proberen en passen ;-) En dan proberen voor te stellen hoeveel gewicht erin meegaat en of ik dat kan dragen haha.

Verder huiswerk gekregen eerder deze week: "moet" een Nepalese documentaire gaan kijken, zodat ik ook eens anderen Nepalees hoor praten. Ben erg benieuwd wat ik daaruit zal kunnen begrijpen....
Gisteren ook maar weer naar Conversation Class geweest, zodat mijn Engels nog weer verder wordt opgevijzeld. Ook niet onbelangrijk!

En... vandaag mijn verlof definitief geregeld: vanaf 4 oktober t/m 20 november zal ik niet in het Zoetermeerse te zien zijn! Wat een periode he....

En volgend weekend staat dan verder in het teken van Nepal: vrijdag mijn visum regelen en zaterdag de voorbereidingsbijeenkomst. Ben benieuwd of ik daar mensen ga ontmoeten die in dezelfde periode in Nepal zitten, zou leuk zijn!

Fijn tropisch weekend allen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 42806

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: