Laatste berichtje uit Nederland voorlopig - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Nederland voorlopig - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Nederland voorlopig

Blijf op de hoogte en volg Judith

05 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Hallo lieve allen,

Het is bijna zover, mijn reis naar Nepal gaat nu echt bijna beginnen. Ben er ook wel aan toe, ben zo langzamerhand wel klaar met al die voorbereidingen. Laat nu maar komen!

Kreeg van mijn Nepalese docent nog mee dat ik zijn mooie land moet vangen in mijn hart en camera, dat zal ik zeker doen!

Bagage staat klaar, rugzak is precies 14 kilo geworden. Prima, ook voor mijn lichaam, want die vindt dat al wel genoeg ;-)

Heb er op het laatst nog wel noodgedwongen wat uit moeten halen, kreeg 'm met geen mogelijkheid meer dicht.... En het leek gisteren nog wel zo te gaan lukken, moest er alleen nog een paar laatste kleine dingetjes indoen. Maar dat is blijkbaar dan toch meer dan je denkt....

Verder ook nog wel een handbagage van een ruime 7 kilo ook, maar zo zit ik netjes onder de 25 die ik mee mag nemen.

En wrs. sowieso toch nog weer teveel mee genomen, maar goed beter mee verlegen dan om verlegen zullen we maar zeggen toch.....

Iedereen die zo met me mee leeft, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb ze niet meer allemaal persoonlijk kunnen beantwoorden, maar ik heb ze met veel enthousiasme gelezen. Erg leuk!!

Goed, voor nu zeg ik Nederland even gedag, moet zeggen dat ik dat met de super herfstachtige taferelen zoals vanmorgen helemaal niet erg vind....

Tot een volgend bericht vanuit Nepal!

Namaste,
Judith

P.S.
Ik hoor natuurlijk graag zo af en toe ook wat vanuit Nederland (zo lang het maar niet over werk gaat ;-)). Dat kan via een reactie op de de reisverslagen of via de mail.
Ben natuurlijk ook erg benieuwd naar babynieuws van verschillende fronten!

Verslag uit: Nederland, Nederland

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012