Excuses en afmelden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Excuses en afmelden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Excuses en afmelden

Blijf op de hoogte en volg Judith

22 Juli 2016 | Nepal, Pokhara

Beste iedereen,

Ik vind het ontzettend leuk hoe iedereen met me meeleeft! En ik snap het ook heel goed dat er mensen zijn die daar geen behoefte (meer) aan hebben. En aan die mensen wil ik mijn oprechte excuses aanbieden, want volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan. Ik kwam er namelijk achter dat zowel de mensen die zich aan- als afmelden in dezelfde lijst met inactieve adressen terechtkomen. Waarbij ik de ene categorie nog moet activeren en de andere juist moet de-activeren. En ik heb per abuis iedereen (weer) geactiveerd.....

Wil je dus alsnog van de mailinglijst, dan is het het makkelijkst mij dit even te laten weten via judith.kakebeke@gmail.com. Dan gaat het, als de mail hier goed binnenkomt, niet nog een keer fout.

Groetjes,

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012