Excuses en afmelden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Excuses en afmelden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Excuses en afmelden

Blijf op de hoogte en volg Judith

22 Juli 2016 | Nepal, Pokhara

Beste iedereen,

Ik vind het ontzettend leuk hoe iedereen met me meeleeft! En ik snap het ook heel goed dat er mensen zijn die daar geen behoefte (meer) aan hebben. En aan die mensen wil ik mijn oprechte excuses aanbieden, want volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan. Ik kwam er namelijk achter dat zowel de mensen die zich aan- als afmelden in dezelfde lijst met inactieve adressen terechtkomen. Waarbij ik de ene categorie nog moet activeren en de andere juist moet de-activeren. En ik heb per abuis iedereen (weer) geactiveerd.....

Wil je dus alsnog van de mailinglijst, dan is het het makkelijkst mij dit even te laten weten via judith.kakebeke@gmail.com. Dan gaat het, als de mail hier goed binnenkomt, niet nog een keer fout.