Dubai! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Dubai! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Dubai!

Blijf op de hoogte en volg Judith

12 September 2012 | Nederland, Nederland

Namaste saathiharu (oftwel hallo vrienden ;-)),

Eerder deze week kreeg ik bericht: de tussenlanding die gepland stond voor Sharjah - hebben jullie er wel eens van gehoord..... blijkt een van de 7 Verenigde Arabische Emiraten - is gewijzigd naar Dubai!

Kan ik ook nog eens zeggen dat ik daar ben geweest ;-)
Zal er niet lang zijn als het goed is, maar je weet nooit, met de minder positieve vliegervaringen die ik tot nu toe heb gehad, is alles mogelijk....

Wat ik verder nog even kwijt wil:
Ik blijf elke keer zo blij verrast worden met alle gulle sponsorbijdragen, geweldig dat ik zulke lieve mensen om me heen heb die me willen en kunnen ondersteunen. Als het nog even zo door blijft gaan, kan ik er echt iets groots mee doen!

Wat ook leuk is, de afgelopen tijd meerdere mensen gesproken die in Nepal zijn geweest en daar zulke fijne herinneringen en verhalen over hebben. Heerlijk om te horen!
Ik geloof dat er een aantal zijn die het liefst in mijn rugzak met me mee zouden willen. Sorry, mag maar 20 kilo meenemen :-)

Tot zo ver weer even bericht van hieruit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 42794

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: