Fijne feestdagen en alle goeds voor 2013 gewenst! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen en alle goeds voor 2013 gewenst! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen en alle goeds voor 2013 gewenst!

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 December 2012 | Nederland, Nederland

Lieve allen,

Dit jaar ben ik er door alle beslommeringen niet toegekomen om kerstkaartjes te sturen. Dus ik gebruik deze mailinglist nog maar even om jullie allen hele fijne feestdagen te wensen! Geniet ervan met elkaar.

Ook wens ik jullie alvast alle goeds voor 2013. Dat het een mooi jaar mag worden, met vooral veel gezondheid, liefde & positiviteit. Waarin we ons (blijven) realiseren welke zegeningen we hebben en hoe we hiermee anderen kunnen helpen.

Ikzelf ben inmiddels alweer 5 weken terug, maar worstel nog steeds met de overgang. Probeer het beste van 2 werelden te combineren, maar da's met regelmaat nog zoeken.... Maar gelukkig heb ik veel fijne mensen om me heen, op allerlei verschillende plekken, die me in deze zoektocht begeleiden.

Via deze weg wil ik iedereen ook nogmaals danken voor alle steun, in welke vorm dan ook, voor/gedurende en na mijn Nepalreis. Mede dankzij dat heeft het me zoveel gebracht en is het me aan het vormen tot iets waarvan ik de uitkomst rustig afwacht.

Fijn uiteinde en een heel mooi nieuw begin!!
(van in ieder geval een nieuw Maya-tijdperk ;-))

Liefs,
Judith

  • 24 December 2012 - 20:23

    Heleen:

    Hoi Judith,

    Ik wens je heel veel succes met je zoektocht!

    En natuurlijk wens ik je fijne feestdagen en een geweldig, gelukkig en gezond 2013 toe!

    Liefs

    Heleen

  • 26 December 2012 - 23:31

    Almiera:

    Judith,

    Jij ook hele fijne dagen gewenst! Veel geluk, gezondheid, liefde en succes toegewenst voor de toekomst!

  • 28 December 2012 - 15:53

    Rikie:

    Lieve Judith,
    Ik wens je een heel lang, gelukkig en verrassend 2013 toe.
    Liefs,
    Rikie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 1117
Totaal aantal bezoekers 42788

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: