Bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith Kakebeke - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Judith

14 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Zo, die 3 weken sinds ik mijn ticket geboekt heb en de rest van de plannen nog uitgewerkt moest worden & dingen afgerond en voorbereid, zijn voorbij gevlogen! Morgen vertrek ik dan echt weer naar Nepal! Een onwerkelijk idee nog wel....

Maar ik kan ook niet wachten om te gaan, zo leuk ook: een paar van de lieve vrouwen die ik al op de hoogte had gesteld, vragen steeds waar ik ben :-) Ik ben niet de enige die ongeduldig is haha. Hopelijk lukt het me om 1 van hen al vast even te zien voordat ik naar Dhading ga voor de homestay. En te zien waar zij nu allemaal mee bezig is, ze heeft inmiddels een eigen stichting opgericht en heeft nu net een groep Spanjaarden voor een vrijwilligersproject verwelkomd.

Tot zover voor nu en hier! Zodra de gelegenheid ervoor is en ik er voor in de stemming ben, zal ik jullie vanuit Nepal laten weten hoe het is om weer terug te zijn.

Namaste,
Judith

  • 14 Juli 2016 - 18:24

    Rikie Van Blijswijk:

    Goede reis gewenst Judith.
    Liefs
    Rikie

  • 14 Juli 2016 - 18:54

    Annie:

    Ha Judith,

    Goed dat je weer naar Nepal gaat zeg. Ik wens je een fijne reis en een heel mooie tijd daar.

    Hartelijke groet,

    Annie.

  • 14 Juli 2016 - 21:59

    Trees Kakebeke:

    Elkaar net nog gesproken maar toch wil ik je nog even een hele goede reis wensen. En natuurlijk een hele fijne en mooie tijd in Nepal met mooie ontmoetingen van mensen van je vorige verblijf in Nepal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Thuis.....

08 Augustus 2016

Open heart, clear mind?

26 Juli 2016

'Niet-weten'

22 Juli 2016

Ik begrijp de wereld niet.....

22 Juli 2016

Excuses en afmelden
Judith

De tijd voordat ik naar Nepal ga, gaat nu stiekem toch best wel snel. Zo langzamerhand dus maar wat extra voorbereidingen treffen, waaronder deze website aanmaken! Zal proberen hier mijn vorderingen en ervaringen bij te gaan houden.

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 42813

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 18 November 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: